niedziela, 1 stycznia 2012

Welcome in 2012 :)

Witajcie kochani :)
Na początku składam Wam najserdeczniejsze noworoczne życzenia , aby dni były szczęsliwe, aby nie zabrakło zwariowanych pomysłów i świetnych przyjaciół. No i do siego roku :)

Chciałam wczoraj powstawiać tą serię o której pisałam, ale zapomniałam, że blogspot ładuje zdjęcia w tempie zółwia i się naie wyrobiłam. Wybaczcie że nic więcej nie napiszę ale poszłam spać o 4 rano a wstałam o 10 i trochę mi się spać chce :). Ale było warto jak narazie to był naj Sylwek w moim życiu, oby było takich więcej. No i dzięki niemu wytropiłam moją ukochaną piosenke a mianowicie- Tim Berg- Seek Bromance. To tyle ode mnie. Idę czytac fan fika i chyba wyląduję dzisiaj pod kołdrą już o 20.30 coś tak czuję :) Jeszcze raz życze wszystkiego dobrego i wesołych.
W zdjęciach załączam piękne życzenia, które dostałam od firmy szarpie travel z której już drugi (albo trzeci) raz jeździłam na kolonie i zawsze jest zajefajnie.
Dobranoc ;*
+ u mnie właśnie spadł śnieg !!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)