sobota, 14 stycznia 2012

Wow! ~Podryw na głupka

Witajcie kochani :)!
Jak Wam minął tydzień?
U mni enawet dobrze, oceny już wystawione i jestem w miarę zadowolona. ALe o tym później.

Rodzicie pewnie często powtarzają Wam "Szanuj sibie". Wy zapewne myślicie sobie "Oj tam , starzy są, nie znają się". A tu niespodzinak : uwiercie, że oni jednak wiedzą o co chodzi. Jeśli nadal im nie wierzycie lub po prostu macie ochotę na chyba njznakomitszą komedię romantyczną we Wszechświecie to obejrzycie "Podryw na głupka". Ja własnie przed chwilą skończyłam go oglądać i jestem pod przeogromnym wrażeniem. Według mnie (można by bnyło stwierdzić , że ekspertki, bo obejrzałam już chyba z milion komedii romantycznych) to chyba jedna z najlepszych produkcji. To pod żadnym względem nie jest słłit amerykańska komedia romantyczna! Nie, nie i jeszcze raz nie. Film dowodzi , jak można sobie wyszkolić faceta można by powiedzieć szacunkiem do samej siebie. No i oczywiście udowadnia, że miłość nie ma granic... . Nic więcej Wam nie zdradzę, ale naprawdę polecam bo mnie ten film totalnie zachwycił, mimo, że początek wydawał mi sie do bani. Nie wierzcie pozorom ! :)

A u mnie wczoraj nocowała moja przyjaciółka Monika. Było prześwietnie. Mam nadzieję, że w ferie uda Nam się spotkać tak samo jeszcze raz.
Co do ferii, to ja jakoś nie mam na nie ochoty. Wiem, wiem, ze jestem nienormalna, ale w szkole jest tak fajnie i jest tylu wspaniałych ludzi, że nie chce mi się z nimi rozstawać. Plany na ferie obejmują tylko drugi tydzień, w którym mam zgrupowanie (tak, dostałam się do kadry wojewódzkiej !:)). To chyba tyle. A jeszcze a propo taekwondo: odkryłam niedawno, że o wiel lepiej walczy mi sie z chłopakami niż z dziewczynami.

Dodam jeszcze, że u mnie w nocy napadału śneigu trochę ponizej kolan. Jest teraz na maksa lodowisko ale co z tego. rzynajmniej jest pięknie :).
A Wy macie jakieś plany na weekend/ferie?
Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)