sobota, 28 stycznia 2012

100 post :D

Witajcie moi drodzy :)
Pragnę ogłosić, ze to właśnie 100 post na blogu :)
Jestem bardzo zadowolona i mam zdecydowanego kopa żeby pisać tu dalej, mamy 4 obserwatorów i tłum komentarzy, iwęc jestem wręcz wniebowzięta. Nigdy nie myślałam, że tak mnie to wciągnie, a tymczasem tak sie stało. Dało mi to też możliwość wyrażania swoich myśli i dzielenia sie swoimi przemyśleniami.
Oczywiście nie od początku było tak rózowo. Przez wiele miesięcy nie bło ani jednego komentarza o obserwatorze już nie wspominając. No ale przyszły lepsze czasy dla tego bloga, wiec pozostaje mi sie cieszyć :).

Życzę blogowi kolejnych 100 albo i więcej postów oraz wsapniałych obserwatorów/komentujących bo to podstawa.
Brawo nam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)