sobota, 21 stycznia 2012

Ferie . :)

No i mam ferie :)
Tak wogóle to godzinę temu wróciłam z treningu. Był najlepszy od bardzo dawna. Hahah :). Niemogę jak sobie przypomnę, że jak kopałam dłita to obróciłam się z 3 razy wokół własnej osi i prawie się wywaliłam hahah :D. Wogóle to dowiedziąłm się dzisiaj, że mam krzywy chód i źle stawiam stopy. świetnie .
Tak starasznie nie mogę doczekać się zgrupowania. Tak wiem, właczyła mi się energia po treningu której dawno już nie miałam. Chociaż to moze przez walki? Bo dzisiaj nie było żadnej. Nawet trener nam muzykę puścieł.
Zacytuję Wam mopjego sms`a do Rzepy na temat treningu , który oddaje dobrze co czuję: (...)z tym treningiem to przyjechałam za 5 i wpadłam do sali jak wszyscy już byli. No i miałam jeszcze tą fryzurę trochę rozpuszczonych włosów i wpadłam do sali , zaczynam tam zdejmować kurtkę i gadam z Sandrą, a chłopacy zawsze robią okrążenia wokół sali i się tak na mnie gapił :) ^^
Tu macie jeszcze jednego dzisiejszego sms`a także do Rzepy: Wiesz, nie mogę sie doczekać zgrupowania. Będzie mega :) No i teraz mam zarąbisty humor tak, że ostatkiem sił powstrzymuje się przed powiedzeniem : jest zajebiście :D

A jakie macie plany na ferie?
Moje:
piątek- trening :)
sobota- pójście do dziadków, wyciągnięcie gdzieś Rzepy , potem Pamela u mnie nocuje :)
niedziela- koścciół, potem ?
poniedziałek-słyszałam coś o sesji z dziewczynami,szukanie zimowych adidasów na zgrupo -,-,trening
wtorek- ?
środa- trening
czwartek- ?
piątek - trening?
sobota-pakowanie
niedziela- wyjazd z trenerem i młodzikami na zgrupo.
poniedziałek, wtorek, środa, czawartek,piątek- zgrupo
sobota- przyjazd do domu
niedziela- rozpakowywanie, powtarzanie, kościół
To tyle.
Tu macie śnieżek, który dzisiaj zamienił się w bardzo miłą breję. Świetnie :/
To by było na tyle na dziś. Jeśli chodzi o oceny to wybaczcie, ale jutro. Kisses <3

Czyżby.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)