piątek, 6 stycznia 2012

Ja chyba nie jestem normalna :D

A raczej z całą pewnoscią! Kto cieszy sie z siniaków? Oczywiście Dominika! Większość ludzi modli się by zniknęły jak najszybciej, a najlepiej żeby wogóle ich nie było. Ale nie Dominika! Ja bardzo lubię moje siniaki i jestem trochę zawiedziona , że mam ich tak mało. Ale po koleji.
Wczoraj byłam na treningu. Bosko :). Ja nie wiem co się ze mną dzieje, ale po każdym treningu mam jeszcze więcej energii niż przed nim . Naprawdę :) (no patrzcie kolejna nie-normalna rzecz do kolekcji). No i zawsze się dziwiłam, a wręcz mnie rozwalało, że Sandra jak np. kopie czy robi jakieś cwiczenie, to się uśmiech i się cieszy. No to teraz ja tak mam (oczywiście nie dotyczy w-gu i przewrotów). Taa, wiem, bardzo normalne. Ostatnio jak z Karo szłyśmy do szkoły, to ona do mnie coś takiego "Wiesz, ja tak ostatnio myślałam , i stwierdziłąm, że Dominika lubi teakwondo". Nie ma to jak twórcze myślenie Karoliny :) hahah :).
A co tam jeszcze?
Nie wiem jak u Was, ale u mnie większość nauczycieli zapowiedziała Nam, co będziemy mieli na półrocze. Jak narazie to wiem , że: mam 6 z histy (:)), 5 z plasty i muzy (jakim cudem?), 6 z reli (to dopiero cud!), 4 z w-f (to to już wogóle chyba najlepsze co usłysząłm hahha xd), z polaka jak narazie pani mówiła o 5, z mamy wychodzi mi mocna 4, ale jeszcze nie 5 , dlatego co tydzień biegam na poprawy, z przyry nie wiem, z angola też nie wiem,z infy też nie wiem. Pewnie uznacie mnie za strasznego kujona no ale cóż :D. I odkryłam jedną dziewną rzecz ostatnio: ja nawet jak kogoś nie słucham, to i tak wiem o co chodzi. Tak jak nie słucham Resi na muzyce , a ona zawsze mnie się o coś pyta, to ja to wiem. Dziwne nie ?:D. Tak, wiem, że pewnie uważacie mnie za ufo, no ale bywa :D.
Jak na dziś to już koniec, chociaż postaram się dokończyć notkę o szafie, jak nie zostanę wyrzucona z kompa xd, a dla Was mam za to świetną piosenkę: Gym Class Heroes- Stereo Hearts. Jak dla mnie bomba.
+ Jesli macie jakieś propozycje do mojej oceny/recenzji (chodzi o piosenki lub wykonawców) to śmiało piszcie w komentarzach, bo naprawdę chętnię się tym zajmę. Dodam , że takie "rezerwacje" są całkowicie DARMOWE!!! Dodam też do nich podpis , kto zamawiał takie coś. Zapraszam i mam nadzieję, że skorzystacie ;*
~Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)