sobota, 31 grudnia 2011

Koniec przerwy ;))

Witajcie Kochani!
Przepraszam, że tak zaniedbałam bloga, ale moje życie towarzyskie rozwinęło się tak bujnie, że wreszcie poczułam, ze żyję ! Prawie codziennie chodizłyśmy gdzieś z Rzepą i świetnie się razem bawiłyśmy. Napradę, mieć przyjaciół to świetna sprawa. Ale teraz obiecuję, że się poprawię i dalej będę Was nękać moimi postami ;)). Ażeby mieć coś na lekkie "przekupienie" Was, to już dziś ruszam z nowa serią na której pomysł wpadłam robiąc porządki. Mianowicie będzie to Moja szafa (jakże oryginalnie  ;D) i będe tam wstawiała różne moje ubrania. Oczywiście ten blog nigdy nie stanie się blogiem szafiarskim, ale uważam że moze być to fajna spara :). Poza tym doszłam dzisiaj do wnioskul że "W życiu każdej kobiety przychodzi czas na zainteresowanie się modą. Na szczęście w moim jeszcze nie nadszedł (tak bardzo ;)) i mam nadzieję ze nie nadejdzie. Hahah :D. Tak wiem, wiem, filozofuję że szok :D. A poza tym wracam do Was z nową dawką energii (wpływ Wigilijnych potraw czy Nowego Roku?) i mam nadzieję że będzie fajnie.

Dodatkowo chciałam Was powiadomić, że ten blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2011. Oczywiście jestem w pełni świadoma, że takiego czegoś nie wygramy, ale jesli byście mieli chęć oddać głos to baner konkursu znajduje się po prawej stronie bloga. Wystarczy na niego kliknąc i przeniesie Was na oficjalną stronę konkursu.  Przepraszam, nastąpiła pomyłka. Na tym etapie nie ma glosownia, decyduje jedynie jury (tak myślę). Przepraszam za pomyłkę.

A tu macie mini choinkę stojącą u mnie w pokoju :)
A i od teraz (raczej) będę podpisywała sie jako Zaczarowana ;)
~Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)