czwartek, 22 grudnia 2011

Music is my life!

Hej :)
Dzisiaj mam dla Was trochę nowości. U mnie nawet spoko. Dostałam 6 z matm :). A z próbnego miałam 34 pkt.  i dostałam 5 z matmy i 4 z polaka za niego. No cóż,  jest dobrze. Dzisiaj i wczoraj u mnie szron, więc troche bardziej świątecznie. O 14.00 planujemy iść z Rzepką na zdjęcia. Jest tak pięknie.Jak dziś wychdziłyśmy, bo oczywiści Sara się gdzieś zgubiła, to ktoś stał pod szkołą. I się na mnie patrzył. :)
+ czy Wy też czasem chcecie mieć dodatkową parę oczu z tyłu? Bo mi bardzo by się przydała.

Oto i jeden z najnowszych hitów Avrilki. mnie piosenka bardzo się podoba, teledysk trochę gorszy ale ujdzie.
Życzę miłego słuchania & wesołych świąt. Napiszę później, idę bo Rzepa mnie zamorduje. Buźka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)