sobota, 17 grudnia 2011

TAG: Świątecznie

Na http://just-xoxo.blogspot.com/ (którego właśnie zostałam obserwatorką) zobaczyłam bardoz fajnego posta. Polega on na odpowiedzenu na kilka pytań, a potem ludzie robią to samo. Ten dotyczy Świąt, a oto i moje odpowiedzi:
1. Ulubiony świąteczny film?
Oczywiście Kevin ! :)
2. Ulubiony świąteczny kolor?
Ze świętami kojarzy mi się najbardzje czerwony- pewnie z powodu Mikołaja :) i ozdób na choince :)3. 3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
Oczywiście odświętnie.
4. Jeśli w tym roku mógłbyś/mogłabyś dać prezent jednej osobie to kto to by był?
Moja mama.
5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranej?
W Wigilię.
6. Czy kiedykolwiek zbudowałeś/zbudowałaś dom z piernika?
Nie :(
7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Hm... leniuchować, siedzieć przed kompem ... :)
8. Jakieś świąteczne życzenia?
Wszystkim zyczę tradycyjnie Wesołych Świąt , zdrowia, szczęścia i pomyslności, powodzenia w nauce, choroby znienawidzonej nauczycielki, więcej radości, wiecej szczęścia, masy prezentów :)
9. Ulubiony świąteczny zapach?
No nie iwem, chyba barszczyka z uszkami, ach...
10. Ulubione świąteczne jedzenie?
Oczywiście barszcz z uszkami, no i sałatka jarzynowa mojej babci

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)