niedziela, 18 grudnia 2011

Disney`s Stars

Witajcie :)
Postanowiłam (oczywiście zainspirowana) robić recenzje różnych piosenek. I tak od jakiegoś czasu dostarczma Wam porcję utworów, iwęc co mi zaszkodzi poświęcić im trochę czasu?
Ale ja nie o tym. Tematem naszego posta jest Disney`s Stars, czyli Gwiazdy Disney`a. Nie ma chyba osoby, która nie znałaby chociaż pięciu gwiazdek, które wypromował właśnie Disney. Obecnie jest to wytwórnia filmowa, która specjalizuje się w filmografii dziecięcej. Jak można zauważyć, wiekszość tych gwiazdek najpierw była aktorami/aktorkami a dopiero później-i zapene pod wpływem filmów- zaczęły/li śpiewać. A oto i nasze dzisiejsze gwiazdy:

Selena Gomez
Gwiazda zasłynęła najbardziej dzięki głównej roli w serialu "Czarodzieje z Weberly Place (dobrze napisałam?). Można ją też zobaczyć w takich filmach jak "Program ochrony księżniczek", czy choćby niedawno wyprodukowanym "Monte Carlo"( który serdecznie polecam). Ja osobiście bardzo lubię Sel, zawsze jest uśmiechnięta, pogodna i ma ciekawy styl. Jej inne piosenki: Round& Round, Naturally, Year withount the rain.

Demi Lovato
Demi to kolejna gwiazdka. Podobnie jak u Sel, Demi zaczęła od kariry aktorskiej. Znana głównie z pierwszej i drugiej części "Camp Rock", grała także główną rolę w "Programie ochrony księżniczek". Zapewne większość z Was kojarzy ją z roli w serialu "Sloneczna Sonny". Jak wiadomo Demi miała niedawno wielki powrót z ośrodka leczniczego, gdyż chorowała na bulimię. Jej inne kawałki to: Skyscraper, Remember December, Don`t forget.

Miley Cyrus
Miley jes znana z głównej roli w serialu "Hanah Montana", oraz z głównej roli filmu o tym samym tytule. W 2010r. miała premierę jaj pierwsza poważna rola, za którą zdobyła mnóstwo fanów: główna rola w "Last song".  Piosenka, którą Wam prezentuję to "Who own my heart". Jest to moja ulubiona piosenka, teledysk nie jest nadzwyczjny, ale piosenka ma świetny rytm i klimat. Jej inne piosenki: "The climb", "Can`t be tamed", "Party in the U.S.A."

Emily Osmet
Znana z roli głupkowatej przyjaciółeczki Hany Montany w tym serialu. W 2010r. wydała swoja pierwszą płytę. W jej planach jest także wydanie drugiego krążka w 2012r. Na Emily zatrzymałam się dłuzej, ponieważ nie miałam stycznosci z jej kawałkami, a podejrzewam, że nie ja jedyna. Pisenak jest "luzacka" i "cool", bez jakiegoś szczególnego sensu, chociaż wpada w ucho. Teledysk typowy: najpierw lansik samochodem, póxniej coś tam cośtam, impreza. Typówka. jak dla mnie 6/10
Inne utwory wokalistki: All the way up, You are the only one, Lovesick. Ponieważ zaciekawiłą mnie ta wokalistka, przyjrzymy się jej w kolejnych postach.

Jonas Brothers.
Oto jedna z ich piosenek. Bracia wystąpili w filmie "Camp Rock" razem z Demi Lovato. Mjaą (lub milei) własny serial "Jonas". Piosenka , którą Wam prezentuje jest całkiem niezła. Inne utwory braci: Paranoid, S.O.S, Burning up.

Jak Wam się coś takiego podoba? Następne- już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)