niedziela, 11 grudnia 2011

Aaa, aaa I own you ! ;)

Hej :)
Dziś fajnie. Właśnie jest 15.15 :D. Wczoraj obejrzałam końcówkę "Monte Carlo" z moją ukochaną Gomez, potem całość "Programu ochrony ksieżniczek" i połowę "Walentynek", które dziś skończyłam. Fajne, przyjemne i lekkie filmy :).

Na dzisiaj nie mam żadnych wielkich planów, poza laptopem, matmą i angielskim. Hm... . Miałam dziś fajnego kapsla "No zadzwoń :)". No i mam dylepmat - posłuchać Tymbarka, czy zostać nieugietą :)hah.

No i postanowiłam dziś zgrać zdjęcia z komórki i z aparatu, więc mam nadzieję, że jeszcze dziś uda mi sie ich trochę wstawić. No i trzeba coś wykombinować na naszą klasę, bo tam już pustka od tylu miesiecy. Hm...

Tu macie moją kolekcję pet shopów, które zostały sprzedane razem z domkiem ;p. Na drugim zdjęciu Alfi. To tyle :) No i ciągle w głowie mam piosenkę "Sabotage" Honey.
A no i właśnie przypomniałam sobie o odpowie.pl, więc jeśli macie jakieś pytania to zapraszam- http://Vaneska99.odpowie.pl- Vaneska99
by `Zaczarowana lub CeCe(Sisi).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)