niedziela, 18 grudnia 2011

Osoby z mojego życia

Hejjo ;*
Tak, wiem, że już późno. Zdaję sobie sprawę, że zaraz zostanę wywalona z kompa. Je tam ;)

Chciałabym Wam coś pokazać. Będzie to seria, dzięki której łatwiej zrozumiecie mój świat i moje życie.
A więc to osoby z mojego życia. Będę Wam co jakiś czas pisała o osobach które znaczą coś dla mnie i moich dreams. zapraszam ;)

Szkoła:
a)moja klasa (według numerów z dziennika)
1. Damian B.- lekko dziwny człowiek. Z pewnością nie jest normalny, przyjaciel Adama.
2. Magda- Madzia ; kochana :). Świetna koleżanka, gra na gitarze, czasami pomagam jej z matmą.
3. Przemek- Szczur ;o, nie przepadam za nim, żeby nie powiedzieć że go nie trawię :/
4. Mateusz- Mati :) ; kolega z ławki, mam nadzieję że przyjaciel. Zanudzam go opowieściami o moim życiu na lekcjach głównie. Na szczęście większość nauczycieli się przezwyczaiła ;) haha
5. Maciek- Grr... taki głupek
6. Artur- Odludek, strasznie małomówny i wgl.
7. Grzesiek- Grzesiu :) ; jak on coś powie to zwykle palnie coś takiego, że wszyscy się śmieją
8. Wojtek- Wojtek, albo Blondynka dla niektórych chłopaków. Szef Gwardii Wojtka, o której to napisze później. Chyba każda dziewczyna się w nim kochała kiedyś. ... ;)
9. Monika- Monia; moja przyjaciółka 4ever, najlepsza :* <3
10. Łukasz- Łuki ; nawet spoko, siedzi przede mną
11. Kuba- Klasowy geniusz. Dziwię się, że nie miał średnia 6.0 
12. Adam- Drugi klasowy geniusz. Tyle , ze głupi, popisuje się przeklinając. Jego pasją są komputery i to przy nich spędza 1/2 swojej doby
13. Rafał- Rafi; luzak, spoko chłopak, jeden z niewielu chłopaków z któymi da się pogadać
14. Patrycja- Pati, sama nie wiem co myśleć. Raz jest fajna, a raz nie. Chociaż działa na dwa fronty, co udowodniły mi dziewczyny. No i jeśli chcesz mieć swój obiekt westchnień tylko dla siebie, to lepiej, żeby nie miał styczności z Patrycją-uwierzcie
15. Ania- Ania :); koniara, fajnie nam się gada na angielskich. No i ma fajną butelkę- zawsze ciepłą do której można się przytulić :)
16. Damian N.- zwykły chłopak. Nic dodać nic ująć
17. Dominika P. - Doma ; strasznie dziecinna, dobra z w-fu.
18. Ala - Ala ;) gra na pianinie. Niedawno byłam na jej urodzinach- extra.
19. Karolina Rz.- Kara lub Rzepka ; przyjaciółka. To ona zwykle mnie gdzieś wyciąga- a przynajmniej próbuje
20. Julka S.- Juleczka ;p; nawet spoko
21. Karolina W.- Karo ; moja przyjaciółka ;*, zawsze doradzi i pocieszy
22. Gabriel- Siedzę z nim na przyrze. Nawet może być :)
23. Ja :)- Domi, lubię polski i histe, nawet matmę. Nie mam zbyt wielkiego talentu plastycznego, a z w-fu niezbyt mi idzie. Uczę się dobrze i to o moim życiu możecie tu przeczytać :)
24. Julka W.- Julka; fajna, zawsze gadamy jak dziewczyny idą na próbę chóru czy jakiś występ
25. Tomek- Tomek; nawet spoko
26. Sebastian- Seba ;), gra w piłkę
27 Julka Z. - Julka; taka szurnięta osoba z naszej klasy

To tyle, dziękuję za przeczytanie. Domi ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)