niedziela, 4 grudnia 2011

Do posłuchania czyli weekend z Aną Johnsson

Hej ;)
Dla nocnych marków, którzy nie zamierzają jak grzeczne dzieci iść spać o normalnej porze mam kilka ciekawych piosenek do posłuchania. Dają one szczypte magii i relaksu= idealnie ;).

Moja symbatia do tej wokalistki zaczęła się dość nietypowo-bo od... filmu. Tylko nie w typowym znaczeniu. Po przeczytaniu "Pamiętników księżniczki" stwirdziłam, że mam duże zaległości w filmach, więc zaczęłam oglądać je na necie. No ale skąd miałam znać jakieś fajne filmy dla nastolatków? No więc wpisałam na googlach `fajne filmy dla nastolatków` i pogrzebałam w wynikach. Pojawił się tam blog z wieloma propozycjami filmów. No i właśnie na tym blogu bł mix pod z muzyką. I tak się złożyło, że tyle razy tam wchodziłąm, że zapamiętałam tą piosenkę, która bardzo mi się spodobała. Na tekstowie poznałam tekst, a także drugą piosenkę- `we are` która-sądząc po teledysku- była wykorzystana w którejś części "Spider Men`a". :)
Poprawka: była w 2 Spider Mena. Ta piosenka jest o wiele bardziej rockowa. Aż chce się żyć ;)
To tyle. Mam nadzieję, że spodoba się Wam, bo mi jak najbardziej. A teraz powracam na zadane. Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)