sobota, 17 grudnia 2011

Hm... photos :D !

Hej :*
Fajny dziś dzień. Najpierw obudziłam się o 10.30- musiałąm odespać weekend. Potem na miacho z Karolą (Rzepką). Chodizłyśmy tak ok. 2h 30 min i było bardzo fajnie :). Oczywiście żadnych zdjęć nie ma bo zapomniałam poprosić Karę o przesłanie.
A i miałam Wam się pochwalić... tak, wiem, ze weźmiecie mnie za kompletnego kujona, ale... zakwalifikowałam się do 3 konkursó wojewódzkich! :) Bardzo się cieszę i będę sie starać o wygraną :). A jesli chodzi o konkursy, to z polskiego, angielskiego i historii . :) haha :)

No i mam dla Was dziesiaj trochę zdjęć. Tak, zgrałam z komówrki (ok. 300?).

Mój warkoczyk :) Udało mi się je zrobić któregoś dnia i miałam wieeelki zaciesz :)
Od rzau przepraszam za jakość, no ale to mój telefon :/
To jest Kawa, ta z reklamy Orbt. Różne jedzonka dostępne przy promocyjnych paczkach gum Orbit.
Ja mam kawę i pączka. U mnie w ieście widziałam jeszcze cebulę, a chciałabym mieć banana.
No i znowu moje kudły ;p Tak mi się ładnie zakręciły, że ja -urodzony photogapher-musiałam to uwiecznić na zdjęciu :)
To jest moje ulubione zdjęcie. No i moja prawie-ulubiona bluza. Pisze na nim bardzo skromny (;p) tekst : I`m cool, you are not. i wiednieje na nim buldog. Jeśli nie wiecie o co chodzi, to tłumaczę: Ja jestem cool, ty nie [jesteś]. haha xd
Oto i mój nowy nabytek. Nie jest zielony, tylko niebieskawo-turkusowy ? Zapewniem, że jest śliczna :)
To zdjęcie jest genialne :) haha. No i mozecie zobaczyć moją nową opaskę z dużym kwatem. Trochę przerobione (zamazane).
Tak, tak, pomęczę Was trochę zdjęciami <33
No i zacvzynają się zdjecia z dyskoteki (a właściwie po). Smacznego oglądania !
Tak, to mój dyskotekowy outfit.

Dobra, koniec zadręcznia Was, bo wszystkie zdjęcia mi zejdą.
A jesli chcecie czegoś posłuchać, to zapraszam na piosenkę, które -pomimo, że jest moim budzikiem- należy chyba do moich ulubionych. Dodam jeszcze, że jest to moja piosenka z zawodów <3. Dobra lecę, będę na moblo. Kisses ;*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)