sobota, 17 grudnia 2011

Zapowiedź

Mogę Wam też coś zapowiedzieć. Wpadł mi do głowy kolejny pomysł na powieść. Mam nadzieję, ze tym razem utrzyma się on dłużej niż wcześniej, i że uznam ja za dość dobrą do opublikowania. Pierwszy odcinek już jest, zobaczymy jak będzie dalej. Mogę Wam tylko zdradzić, że będzie bardzo ciekawie, trochę mrocznie i trochę romantycznie. Zainspirowała mnie gazetka z empika dołączona do Bravo Girl, w której reklamują różne książki fantasy, a ja na conajmniej połowę miałabym chrapkę. Także pomysł jest, a co z wykonaniem będzie to się przekonacie. Mam też już tytuł (miejmy nadzieję) serii: White-Black War . Zobaczymy, czy cokolwiek z tego wyjdzie i czy taki tytuł napewno zostanie, ale miejmy nadzieję że tak. Wam pozostaje tylko czekać. :D. Mam nadzieję, ze będzie warto.

~Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)