piątek, 23 grudnia 2011

Świątecznie ^^

Hej :)
Piszę do Was w przerwie w pomaganiu mamie. Ogólnie to jest fajnie.
Dzisiejszy dzień był extra. Najpierw poszłysmy na łyżwy (ja, Rzepa, Magda) i dziewczyny mnie nauczyły jeździć (dziękuję ;*). Później ja i Rzepka poszłyśmy z Magdą, bo ona kupowała prezent dla mamy, najpierw do Stokrotki a potem do Polo (standard) ;). W Polo zakupy się udały. Ja zakupiłam Tymbarka, ciepłą bułkę (mniam ;)), ptasie mleczko-paluszki i dwie babeczki-murzynki. Oczywiście nasza zakupoholiczka (Rzepa) kupiła dziesięć tych babeczek, al co tam :) . No dobra dwie były moje. Jutro albo jeszcze dziś powstawiam zdjęcia z naszego wczorajszego wypadu i kiedy Rzepka mi wyśle to z dzisiaj . Dobra, lecę do moich Simów bo jeszcze coś sobie zrobią. Ciao :*

A to chyba jedyna piosenka Gagi, która mi się podoba. No dobra przesadzam :x. Wypisuję jakieś bzdury, dlatego kończe. Narka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)