piątek, 30 września 2011

Cytaty ;*

Jak sam tytuł głosi notka z samymi cytatami:
Sportowcy nie trenują sportu dla zdrowia. Oni poświęcają swoje zdrowie i życie dla NIEGO!!"

Bo pasja zaczyna się wtedy, kiedy nawet komputer przestaje być ważny. –mój!!!
przyjaciele są jak anioły,podnoszą nas gdy skrzydła zapomniały jak latać...

chcesz by nagle wszyscy do Ciebie pisali? ustaw status 'nie przeszkadzać'. ;)



Tak, masz rację, jestem dużym dzieckiem. Ja nie widzę nic złego w tym, że lubię się śmiać, lubię oglądać bajki, zawsze czym się bawię w rękach, że wszędzie mam łaskotki, że lubię kolorowe rzeczy. Ja nie widzę w tym nic złego i dziękuje, że tobie to też nie przeszkadza.

Kupiła jabłkowo-miętowego Tymbarka. Gdy go otworzyła, on podszedł i powiedział: Daj przeczytać co jest napisane. Nie patrząc co jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach. Przeczytał, spojrzał na nią, pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. Chwilę nie wiedziała co się stało, w końcu przeczytała napis na Tymbarku: Jeśli ją kochasz, pocałuj . !

- 'Wychodzisz gdzieś skarbie?' -

'Tak mamo, idę na spacer.' -

'To powiedz temu spacerowi, żeby za pół godziny odprowadził Cię do domu.' ;D

Pognębmy rzeczywistość -mój ;D

Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.
-idealnie oddje moje zycie ;p

Prawdziwym dyplomatą jest ten,który potrafi wytłumaczyć baci,że nie jest głodny”;P


`nawet głupi kapsel od tymbarka wróżył mi miłość.
`Książe!Zgubiłeś koronę,koń ci uciekł,a od dziś księżniczka ma cię w dupie!;P

Mój świat zaczyna się tam, , gdzie kończy się wasza wyobraźnia. <3

` Bo nie ważne co w tym życiu się dzieje ,
  wiedz, że człowiek jest lepszym gdy się śmieje.. ;)

Może to te Twoje włosy w nieładzie a może łobuzerski uśmiech no albo te oczy, które przypominają głębię oceanu przyciągasz mnie wszystkim, bez dwóch zdań <3 .   -oh, te oczyyy <3


Mężczyzna spaceruje kalifornijską plażą pogrążony w głębokiej modlitwie. Nagle przemówił głośno:
- Panie Boże spełnij jedno moje życzenie.
I usłyszał głos Boga:
- Ponieważ zawsze chodziłeś moimi drogami spełnię twoje życzenie.
Mężczyzna poprosił:
- Zbuduj dla mnie most na Hawaje żebym mógł tam jeździć samochodem, kiedy tylko zechce.
Bóg odpowiedział:
- Twoje życzenie jest bardzo materialistyczne. Pomyśl logicznie jak wielkich nakładów wymaga takie przedsięwzięcie.
Ile betonu, stali. Rzecz jasna mogę to zrobić, ale trudno znaleźć usprawiedliwienie dla takiej prośby.
Może wymyśliłbyś inne życzenie, które bardziej oddałoby moją chwałę?
Mężczyzna długo się zastanawiał i w końcu odrzekł:
- Dobrze Panie Boże, w takim razie chciałbym być w stanie zrozumieć kobiety.
Chciałbym, wiedzieć, co One czują, w głębi duszy, co myślą, kiedy nie odzywają się do mnie, albo kiedy płaczą.
O co, tak naprawdę Im chodzi, kiedy na moje pytanie: Co Ci jest? Odpowiadają: A nic...
I chciałbym wiedzieć jak mogę uczynić kobietę naprawdę szczęśliwą.
Po kilku minutach ciszy Bóg odpowiedział:
-Chcesz dwa, czy cztery pasy ruchu na tym moście?_



Kończę, pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)