niedziela, 25 września 2011

Piernik jest straszny, Sponge Bob, kanciasty, porty...

Hej :)
Dziś urodzinki u Magdy. Świetnie było. Te pozytywne emocje: Ja, Magda, Monia, Karo, Kara, Mati, Rafi, Damian N., Julka S., Ala :)
Dziś pracowity dzionek. Najpierw wstaję o 7, patrzę na zegarek i idę dalej spać. Tak samo o 8, a o 9 wstałam i poszłam do mamy. Następnie o 10.00 wstałam , umyłam głowę, powalczyłam z tosterem [:D] w efekcie czego zjadłam na śniadanie tosty, później wyniosłam śmieci. Następnie przyszła Monia, trochę pogadałyśmy, porobiłyśmy foto i poszłyśmy po Karolinę. Czekałyśmy przed górką gdzie się umówiłyśmy, jak jej nie było to poszłyśmy na górkę, wysłałam jej SMS`a, przyszła i poszłyśmy na działkę do Magdy. A później od 13.00 do 16.00 Madzi urodzinki. Ja dałam jej pudełko i kolczyki [pisałam o tym wczoraj].

Z urodzin wracaliśmy przez chwilę w 10, później po 3 osoby rodzice przyjechali. Następnie Julka S., i Magda poszły do domu. Jeszcze przez chwile wracaliśmy w 5 [Ja, Monia, Kara, Rafi, Mati], później chłopacy mieli iść do Pelcovizny, ale trochę zabłądzili. A my z dziewczynami wracałyśmy same w trójkę, odprowadziły mnie pod klatkę i poszły dalej.
Aj się rozpisałam :) To tyle, pa ;*

A jakieś zdjęcia? Turcja <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)