piątek, 2 września 2011

15.05.11r.

Tak jak obiecałam wstawię z poprzednich dni. I nie będzie na tym blogu żadnych moich zdjęć. Uprzedzam.


Wróciłam! Wycieczka była cudowna, bo cudowni ludzie.
Shauma [Szauma], ogórki i rozweselająca guma Magdy .<3
Zaraz zgram zdjęcia i powstawiam.
No i denerwowanie wszystkich moim ; „Życie jest piękne” ;P

 
Zbiórka przy szybce na glonojadka! ;]
Przebije ktoś te zdjęcie?
 Sory za jakość ;/
______
Ta mina pewnej osoby mnie rozwala. 100 punktów za zgadnięcie kogo. Nawet nie wiedziałam ,że ta osoba znajduje się na tym zdjęciu. Przysięgam, że nie celowo.  Naprawdę!!!

żadna wielka miłość nie umiera do końca. możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć. <3

Kocham Cię, i kto tu teraz jest hardcorem?

To są cytaty [kolorowe]. Będą się tu baaardzo często pojawiać, więc się przezwyczjacie.
A kto to [ten od miny]? Taki jeden .
w opisie miała kropkę, zwykły interpunkcyjny znak. i nikt by nie pomyślał ile w tej kropce było zamkniętych uczuć.`
.
______

A byliśmy w kinie 5d. Cały seans przesiedziałam z nogami na fotelu, bo usłysząłam że będzie wąż chodził po nogach. Cały czas przytulałam się do Moni, która opowiadała mi co się dzieje. W straszniejszych momentach ona przytulała się do mnie. A ja przez początek ryczałam. Kochana Monia ;****************

Sory, ale muszę kończyć. Pa ;& ;****
Love all, Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)