sobota, 3 września 2011

27.05.11r.


Mam teraz masę zdjęć z wycieczki (300+ moich i 700 pań) ;D

Dostałam pierwszą w życiu jedynkę; D

Jutro na urodziny do Sami wiecie Kogo ;D

Tydzień lekko zamulony, i ciągnący się jak tofi.
+ Love forever- piosenka dla ludzi o mocnych nerwach. Ale o dziwo podoba mi się.
Pognębmy rzeczywistość ;D-mój tekst
Ostatnio mam coraz bardziej nienormalne sny o pewnej osobie. A wszystko przez Zuzię. O co b. wie tylko moje sumienie (mam nadzieję).

Jutro do Saaby ;D. Lekki przestrach. + kampania dla Karo. Mamy takie gites koszulki, że nie mogę.

Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.

Ostatnie zdanie rozumiem bardzo dobrze. Dziś Powódź 2. Kocham ten film, mimo że jestem na 99,8% pewna jak się skończy. Zaraz muszę obejrzeć jakąś komedię amerykańską romantyczną, czyli coś co Dominisia lubi najbardziej ;D

A tak w ogóle zapomniałam wspomnieć, że na czwartkowego anglika pan przyniósł Nikona takiego extra, lustrzankę. I dał mi porobić zdjęcia! Efekty będą we wtorek, bo wtedy da mi płytę. Niestety, powstawiam dopiero w piątek. I nie będzie plasty ani muzy (hurra!) bo mamy dzień dziecka.

Chodziłam w poprzednim tygodniu wszystkie prócz poniedziałku treningi chodziłam, a w tym oprócz dzisiaj, tylko dlatego, że dziś nie ma bo zawody. Chodziłam na dodatkowe! Życie jest piękne.



Adele- Rolling In the deep

Polecam ;]
________
Jeszcze 1 albo 2 posty i koniec na dziś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)