piątek, 30 września 2011

Krótki pościk ;)

Hej!
Dziś tylko króciutko, bo mam jeszcze tyyyyyyle rzeczy do zrobienia.
Tydzień ogólnie fajny. W środę był dyżur. Całe trzy lekcje ;p, w czawartek dyskotka -kończyliśmy lekcje o 14.30 a dyska o 16 ;). No i w środe byłam na dodatkowym. Puściłam tylko łezkę .No może dwie. Ćwiczyłam z Przemkiem. Zdeżyliśmy sie kolanami. Oboje mamy siniaka na pół kolana. Boli, ale przeżyję. Nwm co będzie z zawodami.
Co jeszcze mogę napisać? Oh, zauważyłam, że im hm gorzej układa mi się w życiu prywatnym tym mam lepsze oceny. NO cóż...
Wymyśliłąm, że bedę dodawać tu troche cytatów. Zaraz czegoś poszukam.

Wpis z wczoraj [nie mato jak telefon ;)]:
Po dyskotece. Fajnie było, tylko stwierdziłysmy z Karoliną, że fajniej by było jakby jeszcze 2 osoby były: Monia i Julka [przenośnia].To tyle. I gratuluję osobom,które domyślają się o co [=o kogo] chodzi.
Wpis ze środy:
Po treningu. Dziś nie płakałam. Tylko troszeczkę.Jak na dodatkowy to sukces. 2 łzy i się ochrzaniłam. Dziś dyżur. Na dodatkowych najpierw Przemkiem a później z Michąłem Małym ćwiczyłam. Lubię z Przemkiem, ale z Michałem MAłym to masakra. Dobra lecę się myć. Pa

No coż to tyle. Lecę ogarnąć zdjęcia, i potem mykam spać bo jutro 8.45 ślubowanie 1 klas. Nie ma to jak być w poczcie sztandarowym. Ale przynajmniej to będzie krótko, a nstępny poczet idzie na dłuuugą imprezę [ok. 2 godz stanai jak znam życie bedą mieć]. Pa ;*

Życie to zaawansowany poziom trudności..
użytkownik [nie]szczęśliwie zakochany. ;x
I niech ktoś spróbuje mi wyjechać z „Życie jest piękne”!!!
szał pustych laleczek i egoistycznych kenów , w sklepie z zabawkami zwanym potocznie ' życiem'

Sory, za takie mało optymistyczne. Zaraz coś jeszcze znajdę ;)
siedzę na parapecie , w za dużym dresie, w ręku trzymam kubek kakao, które już jest całkowicie zimne. Patrze w gwiazdy i myśle " Czy ty kiedykolwiek tęskniłeś? " Czy tęskniłeś za moim głosem, oczami, żartami, zapachem, za moją obecnością? Czy Twoje myśli chociaż przez dwie sekundy skupiły się na mnie ? Czy tak ja siadałeś na parapecie i rozmyślałeś o mnie? Czy kiedyś powiedziałeś " cholernie mi jej brakuje " ?
Przyjaciel, to członek rodziny, którego wybieramy sobie sami.<3
'za co ich uwielbiam ? za to , że gdy przychodzę do szkoły w fatalnym nastroju - nie mija jedna lekcja, a ja już płaczę ze śmiechu. <3
Przyjaciele .<3
Dedyk dla: Moni, Karo, Matiego, Pameli, za to że są, oraz dla Julki, Magdy, Ali za to że też są .<3
Z tym śmiechem nie przesadzam. Mateusz potrafi mi na polskim opowiadac kawały ;D. Kocam ich ;*
bezustannie czekałam na kogoś, kto poda mi kredki, kiedy będę miała ołówek. zrobi naleśniki z uśmieszkiem z dżemu. nie będzie pyta, bo będzie wiedział. przejdzie ze mną na czerwonym świetle. w ostatniej chwili mi powie : - uważaj !, kałuża. nadąży za mną do autobusu. odpowie równo ze mną na jedno pytanie. będzie mnie słuchał, kiedy coś mówię. i uśmiechał się, kiedy będę na niego zła.

Joe Jonas - See No More --polecam <33

Lecę, pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)