niedziela, 4 września 2011

4.09.11r.


Hm…
No cóż, dzień zamulony na maksa. Wstałam [nie obudziłam się] o 10. Później czytałam, trochę oglądałam, poszłam do kościoła. Następnie obiad i przyszła Pamela. To moja siostra-przyjaciółka. Nie najlepsza, ale jednak. Jest w pierwszej liceum. Pogadałyśmy więc o szkole-głównie narzekając. Później plątałam się bez celu w Internecie próbując znaleźć coś do obejrzenia. Padło na :Faceta z ogłoszenia”. Pisze, bo akurat mam limit i musze trochę poczekać [w zależności czy wykiwam limit czy nie -10 minut albo 1 godz.].
Zrobiłam kolejnego banera na bloga, bo w tamtym ucięło kawałek tekstu. Z następnym zrobili to samo, ale za trzecim razem wyszło. Do trzech razy sztuka?
Nie mam ochoty na pisanie na blogu o stardoll. Tam zresztą też nieziemsko nudno. Grrr…
Jutro znowu do szkoły. Muzyka `L. Nie fajnie. Zaraz zobaczę co słychać na moblo.
Bardzo prawdopodobne, że to ostatni lub przedostatni post dziś, więc życzę Wam udanego tygodnia [szkolnego].
Trzymajcie się, Zaczarowana.

+miałam dodać zdjęcie, ale widząc problem jaki ma z tym mój laptop rezygnuję. Sory :(


 Nwm czy się prześle, bo mój komputer coś strasznie zamula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)