sobota, 24 września 2011

Zakupy ;)

Dziś z Karoliną poszłyśmy na zakupy, w celu znalezienia dla Magdy prezentu. Bardzo udanie ;) Ja kupiłam takie pudełko w paski z różową kokardką na wierzchu i kolczyki w odcieniu jasnej pomarańczy, a Karo długopis-strusia i notesik w koła. Pozytywnie <333
Na całą resztę dnia brak planów. Przydałoby się Transformersy 2 obejrzeć bo nagrane mam, no i pewnie Kacpra trzeba będzie pouczyć. + trzeba jeszcze dokończyć polski i pouczyć się. Ale będzie dobrze.

Dzisiaj także mam dla Was zdjęcia z Turcji:

Ach, te wspomnienia <333.

To tyle jak na razie, jeszcze może wieczorem jakąś notkę dodam. Ciao ;*
__________________
+Przed wczoraj przed angielskim byłam w bibliotece z siostrzyczką. Jedna książka już przeczytana, zostały chyba 3 albo 4 ;). Pa ;&

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)