sobota, 3 września 2011

20.05.11r&21.05.11r.+ baner :)

Mamy baner :) Zrobiłam dzisiaj. Jak się Wam podoba? Zdjęcie z netu + tekst z gliterów + obróbka w picassie + tworzenie banera w paincie :DDD

_____

Sportowcy nie trenują sportu dla zdrowia. Oni poświęcają swoje zdrowie i życie dla NIEGO!!"

Niedługo na dodatkowy. Byłam w środę ;D. Sara w Warszawie. Wczoraj dostałam pierwszą 1. I dwie 5. Dzisiaj też 5.

Bo pasja zaczyna się wtedy, kiedy nawet komputer przestaje być ważny. –mój!!!

Sandra wymiata. Angielski chłopaków również. ;D
Dziś na dodatkowe. Mam 3 albo więcej walk z Sandrą ;D. życie jest piękne.


Czy możesz mnie poczuć kiedy myślę o tobie?
Z każdym oddechem który biorę?
Z każda myślą [?]
Świat jest pustym miejscem.
……………………. Tysiące dni
…………………… ale zawsze widzę twoją twarz, kochanie
Kawałek tłumaczenia ze słuchu. Selena Gomez „A year without rain”
_---
21.05.11r.
Dziś z rana na zakupach. Byłam `na rogu` i nie ma tych okularów. Ale i tak znalazłam ;D
Mam białe. I chyba 3 bluzki na krótki/bokserki. On nie odpisał. Chciało mi się na trening.
Zabijcie!!!!!!!!!!!!!
bo przy tobie powietrze pachnie truskawkami, wiatr agrestem, a każda chmura przypomina czekoladowe serduszko <3
Do tego stardoll nie działa ;`(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)