piątek, 2 września 2011

Hejka :)

Jestem Dominika i to mój drugi blog. Niektórzy znają  mnie z mojego bloga o stardoll [zielonooki-stardoll.blogpsot.com -zapraszam].
Ten blog będzie swego rodzaju pamiętnikiem. Czemu się na to zdecydowałam? Sama do końca nie wiem. Mam swoistą potrzebę opisywania swoich myśli. Czemu nie robię tego w notatniku, prawdziwym,realnym, namacalnym? Ponieważ mam 1000 myśli na minutę i ciężko mi myśleć w tempie pisania, a tu nauczyłam się pisać dość szybko [zdarzają mi się zamiany liter, np. zanik-zaink czy coś w tym rodzaju].
No więc poznajcie mnie. Jak wyglądam? Jestem średniego wzrostu, dość opalona po wakacjach ;) szatynką z zielonymi oczami. Mam kręcone, brązowe włosy sięgające aktualnie nieznacznie poza ramiona, choć mam zamiar je hodować [taa, tylko przekonaj moją mamę].
Następną rzeczą, którą pewnie chcielibyście wiedzieć  są moje zainteresowania.
A więc interesuję się psami. Ta wiem, trochę dziwne xd.
Jeśli chodzi o sport, to trenuję taekwondo [koreańska sztuka walki]. Do niedawna nie przepadałam z tym, teraz to tez jedno z moich małych hobby :)
No i jest jeszcze angielski. Tak, kocham ten język.Dla mnie jest bardzo ciekawy, w przyszłości chciałabym nauczać tego przedmiotu w szkole. Tak, napewno pomyśleliście sobie "matko, co to za wariatka, chce byc nauczycielką!`. No cóż, chciałabym nią być, ale nie wiem , czy coś z tego wyjdzie. Jeśli uzgodniliśmy już ,że jestem szaloną wariatką to przejdźmy dalej.
No i ostatnia- jak u każdego nastolatka pasja to oczywiście... muzyka. I nie chodzi mi tu o przedmiot, którego nie cierpię ale o to, czego i jak słucham.
A więc słucham:
Adele, 30STM, Katy Perry, Sun Rice Avenue, J.Lo, [rzadko] Britney Spears, [trochę] Shakira, Rihanna, Selena Gomez, Alexis Jordan, Taylor Swift
Z polskich to: Ewa Farna, Pectus, Sylwia Grzeszczak, [zaczynam] Manchester, IRA
No to widzicie, nie ma u mnie żadnego rapu, nie uwielbiam wcale Grubsona.
No dobrze, to tyle o mnie, zaraz dodam pierwszego posta. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)