sobota, 17 września 2011

Ale `życie jest piękne` ;DD

Hejka!
No iwęc dzisiejszy dzień lekko zwariowany, ale co to dla mn ie :). Na początek wspomnę o problemie, który już jakiś czas temu nawiedził moją komórkę. A mianowicie, karta pamięci telefonu była zapełniona niewiadomo czym i nikt nie mógł mi niczego wysłać przez Bluetootha. Na szczęscie dziś została naprawiona . Niestety, ale części plików nie dało się uratować, i tak oto przepadło moje 147 zdjęć, z których 3 były świetne. AZel kto by się przejmował? ;DD

Mój dzień dziś wyglądał tak: wstaję,robię wszystko, następnie czytam, otem czytam, i jeszcze troche czytam. Później obrałam ziemniaki [jak ja kocham to robić ;p], wyniosłam śmieci. Przez 1,5 godziny uczyłam Kacpra [mojego brata ciotecznego] angielskiego, potem pościerałam kurze i poćwiczyłam z matmy. A następnie wreszcie siadłam na laptopika ;D. No i siedzę.

Z tego co widze zapowiada się kilka dobrych filmów na wieczór. Jako, że odkąd przeczytałam "Pamiętniki Księżniczki" staram się oglądać wiecej filmów [komedie ; głównie w internecie] to mogę sie uznać za mini znawczynię [;D]. Polecam serdecznie 'Step up:Taniec zmysłów" dziś na TVN`ie o 21:40. Oglądałam to jakiś rok temu. Świetny, nie jest to typowa amerykańska słłit komedia, a film o życiu.
Do tego mogę polecić jeszcze "Diabeł ubiera się u Prady". Film po prostu genialny, typowa `babska` komedia, chodź... niekoniecznie. Ja wybrałabym to, ale iż oglądałam to bardzo niedawno to nie wiem czy nie skusze się na step up`a.

A propo filmów to wczoraj nie skończyłam "Heart Breaker`a". Nie dość, że ciągle sie zacinał, to potem przestał współpracować. Grr...

No dobra lecę, trzeba poszperać trochę na stardollu i może trochę zająć się zilonookim-stardolem?
To tyle, pa ;*

+Chciałabym poinformować, że nie dodaję zdjęć nie z lenistwa, ale z powodu jakiś kłopotów technicznych na blogspocie, który nie pozwala mi ich dodawać. To tyle, sorka&narka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)