sobota, 10 września 2011

It makes me stronger...

Tak więc nie pisałam wczoraj, ale to z powodu nauki. Cały wczorajszy wieczór i dzisiaj trzy godz spędziłąm nad książkami. Szósta klasa. Ah... Ale nie ważne. Rok szkolny nie zaczął się dla mnie zbyt fortunnie. Moja pierwsza ocena-2 z matmy. Ale będzie już tylko lepiej... No cóż, nie mam zbytniego nastroju na pisanie, ale chyba będe musiała zaiwesić badź ograniczyć działalność zilonookiego-stardolla, bo nie mam czasu i chęci na dalsze prowadzenie go. Zastanawiając się nad postem wpadłam na pomysł zestawienie moich branzoletek/kolczyków. Zrobię coś takiego jutro, bo teraz jest już ciemno a w sztucznym świetle zdjęcia głupio wychodzą. +zrobiłam kilka fotek aparatem. Może jutro zgram, bo tam właśnie też jest kilka zdjęć o których piszę. Tak szczerze, to nie cghce mis się już pisać, więc kończę. Pa ;*

+znalazłam w starym zeszycie mój trzystronnicowy mniej-więcej pamiętnik. Muszę kończyć, będę oglądać Voice of Poland. Pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)