piątek, 2 września 2011

Czas na 1#

No to jedziemy !

No cóż. Pierwszy dzień zaliczony :). Masakra. Zaczynam się na poważnie bać tego wszystkiego. Nasza klasa jest nie zorganizowana ani odrobinę, bo nikt nie chciał być gospodarzem , ani skarbnikiem. W końcu pani kazała nam napisać typy [gosp. Dziewczyna, chłopak, skarbnik] i odbyło się głosowanie. Tak więc głosem ludu Wybranymi [:D TDS <33] są: Karo, Kuba i Ala. Pierwsza dwójka jest niezbyt zadowolona, dla Ali to  obojętne.
No cóż, szczerze mówiąc to dziewczyny zbytnio się nie zmieniły. Odbija im szajba. Szczególnie dzisiaj na w-fie jak był wybór na drużynową czy jak to tam się nazywa. Jeden pisk, wrzask itd. Na szczęście jest Julka W. z którą w takich sytuacjach bardzo fajnie mi się gada.
No to piątkowy w-f jest beznadziejny. Ale trzeba mieć nadzieję… tylko ostatnimi czasy zaczyna mi jej brakować.
Wyjaśnię skrót którego użyłam. TDA to po prostu Tajemnice Domu Anubisa, mój ukochany serial, który Pewna Osoba oceniła jako nudny. Przy czym ja nie wiem na kogo wychodzę, ale to na pewno nic dobrego, ale oglądając każdy odcinek serce miałam w gardle. No cóż. Jeśli już mówimy o pewnych osobach, to czuję się niezauważona ! Masakra, no nie? Jeszcze jak pomyślę o moim śnie, którego na szczęście prawie już nie pamiętam to grrr… . Pamiętam o co w nim chodziło, ale zero szczegółów i obrazów. Jeśli chcecie wiedzieć, z jakiej to kategorii to dodam, że chodziłam po nim cały dzień zdołowana. I to nieźle !.
Na zakończenie mojej przydługiej pisaniny, to dodam jeszcze tylko, iż te wszystkie PSO [dla niewtajemniczonych- Przedmiotowy System Oceniania] są po prostu nudne. I to bardzo. Na polskim to już myślałam, że zasnę. No ale ok., mogło być gorzej.
Nie zanudzam Was już [tylko na trochę ;p].

Manchester- Lawendowy &Dziewczyna Gangstera
-------
Proszę o komentarze i dodawanie się do obserwatorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)