niedziela, 18 września 2011

Nigdy isę nie poddam. Zawsze będę soba !

Hejka ;)
No więc dziś dzień nawet wporzo. Wczoraj nie oglądałam Stap up`a i jak zwykle się nie zawiodłam. Skończyłam dziś. Film po prostu zarąbisty.
Dziś wstałam o 10.30 [OMG nawet dla mnie]. Potem obejrzałam "Doktor Doolitle 3", następnie końcówkę Step up`a, później do kościoła, następnie na komputer :). Zastanawiam się co obejrzeć. Do heat breaker`a nie chce mi się wracać, step up 2 nigdzie nie ma, top model nie chce się otrworzyć. Ale zaraz sobie coś znajdę :).
Zgrałam dziś zdjęcia z aparatu, więc moze zaraz coś jeszcze uda mie isę wrzucić.
Ron napisał, więc idę czytać.

Bye ;*

+zachęcam do pisania w komentarzach linków do swoich blogów. Na pewno z chęcią zajrzę i może tuopiszę?
Vaneska99

P.S
Sory za taką krótką notkę, później może dodam coś jeszcze. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)