niedziela, 20 stycznia 2013

zdjęcia i magia photoscape`a

Witajcie!
Wpadam tu tylko na chiwlę, bo mam trochę pracy jeszcze zwiazanej właśnie z obróbką zdjęć. Myślę jednak że coś, co dla was przygotowałam będzie fajnym urozmaiceniem popołudnia. Enjoy :)

Otóż na blogu polskiej blogerki klik znalazłam bardzo fajne i ciekawe instrukcje odnośnie przerabiania zdjęć i to w photoscapie. Ciekawa zajrzałam, poczytałam, uprosiłam tatę o małą pomoc i oto moje efekty (jak na razie dość mało, ale to dopiero pierwsze tkaie przerobienia):

 
I jak wam się podoba? Mnie bardzo :)

P.S.
Nawiasem mówiąc dalej mam problemy z wgrywaniem zdjeć- musze je najpierw linkować i dopiero później wstawiać. Umie ktoś pomóc w takiej sytuacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)