środa, 23 stycznia 2013

Środa, 23.01.13r.

Witajcie!<3
Jak wam mija dzisiejszy dzień? Szkoła czy już może ferie ? :>
U mnie ferie trwają, choć dzisiejszy dzień był luźniejszy (na szczęście). Nie był to mój wymarzony relax w piżamie do południa i oglądaniu filmów, ale przynajmniej wiecej czasu spędziłam w domu (i mniej zmarzłam). Mile obudziłam się bez pomocy budzika i wstałam jakoś tak po 10 :). Potem troszkę poczytałam i trzeba było załtwić ortodontę. Po przyjściu do domu chciałam zaproponować tacie jakiś film, ale w tym momencie zadzwoniła Julka. Tak więc znalazłam się u niej :). Zgrałam zdjęcia z wczorajszego dnia z zajęć. A jako, że moja koleżanka ma lustrzankę Fujifilm to nie omieszkałam porobić zjdęć. Także pewnie trochę kalorii spaliłam latając po Julki domu i robiąc zdjecia. Oczywiscie sweet focie musiały być, no bo jak to.
A w domku juz tylko laptopik, trochę Stardolla, Plotkary i fbl. :) Teraz właśnie mam zamiar zabrać się za zdjecia, może coś dziś jeszcze wrzucę. A potem kolejne odcinki Plotkary zapewne, jestem dopiero w 1 sezonie...

P.S
Bloger się naprawił i mogę wstawiać zjdęcia. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)