wtorek, 29 stycznia 2013

Photography.

Tak sobie poczytałam photobloga i zwykłego bloga, pewnej bardoz zdolnej osoby, i się zainspirowałam. Prawie że dosłownie.
Wybrałąbym się z chęcią na jakieś zdjęcia. Niestety nie ma z kim, nie ma jak. Eh ;/
Teoretycznie jutro mam się spotkać z Karoliną, zobaczymy czy wyjdzie. No i dziś przydałoby się pójść do kina, ostatnia szansa na "Życie Pi".
 Także aby choć trochę spełnić się twórczo lecę porobić jakieś ciekawe sklejki + krzywe oczywiście w Photoscapie. Mam nadzieję że coś tam jednak mi się uda i będę mogła coś wstawić.

P.S. Coraz bardziej doskwiera mi brak sprzętu :(

 
Tymczasem zostawiam was ze zdjęciami z powortu z zajęć fotograficznych (zeszły tydzień). A u mnie tym razem roztopy -.-
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)