środa, 23 stycznia 2013

Nowy wyglad ;)

Zmiany, zmiany, zmiany. Na szczęscie tlyko na lepsze :). Mam zaszczyt powitać was na blogu o zupełnie innym, o wiele lepszym wyglądzie. Bardzo wiele zawdzięczamy Marcie z frazesów, która zrobiła szablon, za co bardzo serdecznie dziękuję! ♥ Dzięki poradom wyżej wymienionej nauczyłam się także trochę w tych szablonach blogowych gmerać, co było dla mnie czarną magią. Teraz wygląda to porządnie i tak jak chciałam.
Mam nadzieję że z nowym wyglądem przyjdzie rozkwit bloga. Także zapraszam do czytania i miłego oglądania.
  To chyba ostatni post na dzisiaj. Już po 18, a jeszcze trzeba coś zjeść, Plotkarę obejrzeć, itd... ;)


 
 
 
Pisała dla was...                     
Zaczarowana
 
 


2 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)