wtorek, 1 stycznia 2013

Prezenty

Wybaczcie, że post dodaję już po nowym roku, ale wcześniej nie miałam okazji. No i do tego mam z końcu wymarzony PhotoScape ♥, więc aby posta trochę ożywić dodaję gify zamiast zwykłych zdjęć :)

Bez wstępu, oto co mój Mikołaj w tym roku dla mnie przytargał z Bieguna :

* bluzki
Są naprawde fajne, moją faworytką jest ta ze Smefami, a tej z nietoperzem jeszcze nie nosiałam, chociaż także jest słodka ♥. No a tekst białej idealnie do mnie pasuje :D
 
*reszta
Na tym gifie zebrałam całą resztę, żeby się nie rozdrabniać. Mamy tu:
-książki: Wywar z Astrą (aktualnie czytam), Węszący renifer czyli tydzień z ciocią Julią
-zakładka do książki- z uroczym westem (psem), bardzo się przyda, zważywszy na to, ile czytam i w jakim stanie są wszystkie papierowe zakładki
- breloczek- bucik saszek, nie mogę mieć na nogach, bo nic nie pasuje, to chociaż będzie mi towarzyszył i poprawiał humor w wersji mini
- zestaw C-Thru - pięknie pachnący zarówno dezodorant jak i żel ♥
- Rafaello oraz cała paczka innych słodyczy :)
- no i wymarzony worek, którego zdjęć nie mam, ale o którym już wspominałam. Może w dalekiej przyszłości zdjecia dostarczę, ale na pewno szybko do tego nie dojdzie.
 
Ja jestem ogromnie zadowolona z tegorocznych prezentów, a wy? ♥
A ja lecę sie dalej jarać i majstrować w PhotoScapeie :D, papa :*
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)