wtorek, 29 stycznia 2013

Photography part 1

No witajcie!
Takze troszeczkę popracowałam i przedstawiam wam efekty- sklejka z krzywymi. Obecnie nie mam zdjęć, więc będę sie ratowała tkaimi o to o. Chciałąm dodać jeszscze na fbl., ale coś mu się uroiło i każe mi fotorelację dodawać grr -,-. No ale dodam chociaż tutaj. Jeśli macie jakieś pytania zwiazane z fotografią to śmiało zadawajcie, postaram się pomóc.
 
Ja tym czasem powracam do dalszej obróbki i wygrzebywania ze starych folderów zdjęć.
Na 18.30 do kina :)
 
 
Efekty podpisane i myślę że jak na pierwszy raz to bardzo porządnie to wyszło :)
 
Jedyne co mam do dodania to to, że nie do wszstkich zjdęć pasuje 'sunset', bo jest on specjalnie przystosowany do zachodów słońca.
Moimi ulubionymi krzywymi jak narazie są Feather i Rose. Oczywiscie nie pasują do wszystkiego, ale jednak mi najbardziej przypadły do gustu.
Te krzywe prawie w całości są oryginalne, chyba tlyko w jednym czy dóch przypadkach rozjaśniłam. Jednak od następego razu mam zamiar też z nimi trochę poeksperymentować, aby jako-tako wyglądały.
Pozdrawiam i życze miłego dnia :)
Zaczarowana.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Na poczatku mi też się tak wydawało, jednakże to zależy od gustu- rose bardzo mocno rozjaśnia, feather to trochę bardziej optymalna wersja. Dlatego lubię oba :)

      Usuń
  2. A bardzo dziękuję, miło mi :). Napewno wpadnę do ciebie, a może i ty zagościsz tutaj na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)