poniedziałek, 21 stycznia 2013

21.01.13r., czyli zimowo i feriowo :)

Witajcie!
No to zaczęły mi się ferie. W sumie to fajnie sobie tak poleżeć, pospać i nie musieć nic robić. Ale to nie u mnie takie realia. Przez pół nocy nie mogłam spać, a wstać musiałam o 9.35. Gdyż posżłyśmy z Julką na zajęcia fotograficzne organizowane przez centrum kultury w moim mieście :). Apropos- wy też zobaczcie, u was na pewno także coś organizują.
Oczywiście ze mną nie mogło być tak prosto i zamiast pójść od razu na zajęcia my wylądowałyśmy... w szkole! Otóż zapisałam się na jakiś konkurs z matmy i musiałam odebrać 2 zbiory- dla siebie i koleżanki z zadaniami. No ale że za pięć z tamtąd wyszłyśmy to już nie moja wina :d
Na zajęciach najpierw było dość drętwo itd. , ale później się rozkręciło :). Ja zarówno fotografowałam jak i modelowałam. No i wielki plus- oprócz fajnych zdjeć mam także zdjecia z aparatem! Także na następną wystawę się przydadzą :D. Kiedy w końcu zebrałam się do wyjścia musiałam pójść do fotografa. Nie cierpię tam chodzić! Nie ważne dlaczego, mam sowje powody. Ale w mieście chyba nie ma innego fotografa który wywołuje zdjecia z pen-drive`a, grr -,-.
Po wyjściu tak się rozglądam i rozglądam, i widzę jak dookoła pięknie. A że mam w torbie aparat, bo pomyślałam sobie, że się może przydać to go wyciągam. I tak mój powrót troszeczkę się przedłużył. Co z tego, że jest -13 i prawie odmarzły mi palce- zdjęcia są !
Także teraz was chyba zostawię, gdzyż wczoraj zaczęłam oglądać "Plotkarę", która aż tam mi się nie podoba, ale trochę mi się wkręciła. Póki jset spokój i cisza w domu. Bye .

Zdjęć nie pokaże, bo nie mam jak. Muszę chyba napisać coś do blogera. Żegnam na jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)