sobota, 12 stycznia 2013

Sobota, 12.01.13r.

Witajcie!♥
Jak wam mija dzisiejszy dzień?
 U mnie było ... różnie. Obudził mnie mój tata, wiec od 8 nie śpię, ale w łóźku polezałam jeszcze z pół godziny ;). Miałam na dzisiaj trochę planów- m. in. pizza z Karolinami. Niestety, wszystkie zostały odwołane. Jednak moja mama stwierdziła, że każdy dzień będzie taki, jaki chcemy i że trzeba go sobie organizować. Tak wieć napisałam do Moniki i posżłyśmy na zdjęcia. Wyszły bardzo fajne, byłyby o niebo lepsze gdyby mój aparat, dla którego czarna kurtka + śnieg to trochę za dużo, więc zdjęcia nie są dokładnie takie jak chciałam. Na szczęście od czegoś są programy do obróbki zdjęć i drobne wady będzie można poprawić. A fakt potwierdzający fajność zdjęć- nawet mojej moadelce się podobały ;). Zresztą wielkie podziekowania dla Moniki, któa przyleciała do mnie możliwie szybko i leżała na kartonach, hahaha :D
  Pisała do mnie jeszcze Iza (sąsiadka), i proponowała sesję. Jednak coś jej wypadło, więc resztę dnai spędziłam w domku. Nie narzekam specjalnie, bo trochę ogarnęłam internet i wzięłam się za recenzję na polski. Wymagałao to powtórnego obejrzenia Bajkowego Bożego Narodzenia, bo to właśnie ten film postanowiłam zrecenzować. Jeśli będziecie mieli ochotę, to w następnym tygodniu (musicie mi przypomnieć!) to opublikuję moje wypociny.
Teraz mam zamiar wziąść się trochę za zdjęcia i może uda mi się dzisiaj wrzucić coś na moje `photography. No i przydałoby się odświeżyć photobloga ;)
Oczekujcie mnie więc jeszcze dzisiaj, jak nie tu to zapewne gdzieś indziej się pojawię. Mogę wam zdradzić, że mam ciekawy pomysł na notkę ;)
Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)