sobota, 19 stycznia 2013

Pizza, plakat i pierścionek

Wiatajcie!
Nie wiem jak u was, ale u mnie już w piątek rozpoczęły się ferie. Osobiście wolałabym, gdyb zaczynały się o tydzień później, no ale trochę odpoczynku się przyda.
Dzisiejszy dzień minął mi bardzo miło. Otóż z Karoliną (Liną) wybrałyśmy się do miasta. Obeszłyśmy praktycznie całe miasto, wstąpiłyśmy do ciekawszych sklepów i taki obchodzik trochę nam zajął. Na koniec zaszłyśmy do Polo, gdzie kupiłam prezent dla babci- kubek. Dzięki spostrzegawczości Karoliny, bo został już ostatni. Dla dziadka już nic nie było. Na szczęście sprawa prezentu nie będzie trudna, bo dziadkowie prosili mnie o jakieś aktualne zdjęcie. Także w poniedziałek pójdę i szybko coś wywołam, dodam ramkę i volie! Karolina kupiła jeszcze legginsy na w-f, bo to był nasz główny cel. Kupiłyśmy sobie jeszcze gazety- obie Bravo, a Karolina jeszcze Girl.
Na sam koniec poszłyśmy na pizzę, gdzie przesiedziałyśmy dłuuugo. No a potem do domku, bo zimno :). Ogólnie śiwetnie się bawiłam, taka "wybiegana" od razu byłam radośniejsza :). No i wymyśliłam, że np. co 3 tygodnie będziemy się wybierały na taki maraton, bo mnie wyciągnąć na zakupy to prawdziwa sztuka. A tak z nią to od razu lepiej :)
 No i apropo, to muszę się pochwalić - mam plakat MARSÓW. To mój ukochany zespół (30 Seconds to Mars), a jedyny plakat oddałam siostrze, ale to było dawno, jeszcze przed tym, jak zaczełam ich słuchać. A teraz mam ich plakat, ponieważ był dołączony do Bravo Girl i Karolina mi go oddała! Tak bardzo się cieszę :)
 Kolejnym dzisiejszym plusem jest także pierścionek z Bravo. Opisany jako "na 3 palce", z czaszkami. Dokładniej jest na dwa palce, ale mniejsza o to. Jest bardzo fajny. Mimo, że za wzorem nie przepadam, to absolutnie podoba mi się jego w"wielopalcowość". Myślę, że będzie świetnym dodatkiem. Mimo, iż wygląda jak z gazety (tandetne srebro), to bardzo mi się podoba ♥. Nie mam jeszcze niczego takiego, a to naprawdę fajny dodatek. Karolina miała taki "złoty" z rękami. On nie wygląda tandetnie, bardzije jak stare złoto. Jednak mój i tak jest super ♥.
Na miasto nie brałam aparatu, więc zdjęć z pizzeri nie mam, za to w domu trochę fotek porobiła. Enjoy i miłego weekendu! ♥
 
 
 
 
A teraz Lekarze. :)
 
P.S.
do Blogerów- czy wy także macie takie problemy z dodawanwiem zdjęć? U mnie pasek do ich wgrywania wogóle się nie ładuje, takze zdjęcia muszę linkować na tinypic, aby cokolwiek tu pokazać. U was też są takie problemy?
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)