sobota, 12 stycznia 2013

30 day challenge/ 01 day

Przeglądając blogi znalazłam bardzo ciekwą akcję u Marty. Postanowiłam takze się w to zabawić, a co tam. Zawsze jakiś ciekawy temat na posta ;)


01 day- Introduce yourself /Przedstaw siebie
A więc - chciałabym mieć na imię Zuzia, Asia lub Kamila (według kolejności). Także jak chcecie możecie mnie nazywać Zuza, nieobrażę się. Nie przepadam za swoim imieniem. Moim ulubionym kolorem jest czerwony, choć to czasami ulega zmianie. Od zawsze psy, umiem wyminić na zawołanie blisko 100 ras (96 bez przygotowania ;)). Od drugiej klasy podstawówki trenuję taekwondo. Od czasu do czasu mam kryzysy, ale przeważnie jednak trenuję ;). Moim wielkim gwiazdkowym (spełnionym) marzeniem był worek bokserski. Na urodziny chciałabym dostać lustrzankę. Zastanawiam się nad zakupem kwonek, tj. specjalnych butów, które są znakiem rozpoznawczym taekwondzistów ;).
-Za dużo myślę
-mam często problemy ze snem przez to wyżej
- do niedawna chciałąm mieć proste włosy, teraz mi się odwidziało i marzę o kręconych. Niby mam takie naturalne, ale sądzę, że za mało się kręcą. Jeśli chodzi o temat włosów: gdybym miała się przefarbować byłby to kolor Czereśniowa Czerwień od Yoanny. Zawsze marzyłam o blond włosach. Zawsze miałam bzika na punkcie długości włosów i chciałam aby były jak najdłuższe. Jednak moja mama zawsze mi je ścinała. Od poprzednich wakacji powiedziała , że mogę robić co chcę, ale i tak je ścięłam. Teraz też zamierzam hodować, ale nie wiem co mi z tego wyjdzie.
- podejrzewam u siebie fobie odnośnie niekótrych chłopaków
 
To takie w skrócie rzeczy które wpadły mi do głowy. Tym akcentem was dzisiaj pożegnam i lecę oglądać Aniołki Charliego. Dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)