sobota, 11 lutego 2012

Plany na tydzień :)

No tak, jak zwykle nie ma nic do roboty, czyli zwykła, znienawidzona -nuda.
Żeby coś ze sobą zrobić postanowiłam zrobić dla Was tkai mały plan na tydzień.

Poniedziałek- kółko z polaka , dyżur ;d, trenio :D
Wtorek- wolne ? (w sensie nic do roboty)
Środa- próbny ;dd (masakra), kółko z histy
Czwartek- Tłusty Czwartek- kiermasz i zajadanko :D, agn. dod.
Piątek- ang. dod. , trenio ?
Sobota- urodzinki Rzepy :D (jak mnie puszczą ;d)
Niedziela- spanie :)

Hahah :) Fajny plan tygodnia, nieprawdaż?
A tymczasem słucham sobie coverów wykonanych przez Megan &Liz które uwielbiam, szczególnie Megan (szatynka).

A dla Was jakieś zdjęcia, hm...
A o to i mój zeszyt o którym pisałam Wam TU.
Fajny? ^^

Właśnie weszłam na http://comet.viva-tv.pl/glosowanie aby oddać głosy na moich faworytów . Zachęcam wszystkich do wzięcia udziąłu, bo dzięki Wam wasz idol może wygrać statuetkę :)
Oto na kogo ja zagłosowałam:
  •  Dream Team- Video
  • Król Strzelców- Wojtek Łuszczykiewicz
  • Królowa Boiska-  Sylwia Grzeszczak
  • Skuteczny Atak- Honey
  • Super Gol (przebój roku)- miałam mały delemat pomiędzy "Małymi rzeczami" S. Grzeszczak a "Papierosem" Video, ale ostatecznie wybrałam to drugie.
  • Tradycyjna wymiana koszulek (image roku)- tutaj także dylemat pomiędzy Mariną Łuczenko a Ewą Farną, ale ostatecnzie moja wiernosć do Ewy wygrała
  • Mistrzowski drybling (teledysk roku)- Marina -Elextric Bass
  • Świeża murawa (płyta roku)- no i kolejny dylemat... Video "Nie obchodzi nas rock" czy Sylwia Grzeszczak "Małe rzeczy"? Jednak wybrałam pierwszą propozycję .
  • Transfer roku (najlepsze na viva-tv.pl) - tu to już wielki dylepmat. Z jednej storny Honey której bloga czytam już chyba od roku, z drugiej Ewa Farna, moja ulubiona polaska wokalistka, a z trzeciej piosenka , która kojarzy mi się z latem, z powrotami z treningów z Sandrą, z pewnymi sms`ami...  tym razem zwycieżyła w tym pojedynku Ewa Farna i jej "Bez łez" którym jestem wierna
  • Gwizdek sędziego (dzwonek roku)- Sylawia Grzeszczak "Małe rzeczy". Moim zdaniem nadaje się na dzwonek bardziej niż mój ukochany "Papieros" Video.
  • Najwierniejszy kibic (fan roku)- nie wiem o co chodziło w tej kategori, bo ja myślałam że o fana, ale jednak o gwiazdę. No więc dobrze... oczywiście Video
To tyle jeśli chodzi o moje wybory
Głosowaliście? Na kogo zagłosujecie/zagłosowliście? Zgłosili byście kogoś jeszcze?

Jeśli coś tkaiego dotyczyło by także zagranicznych artystów, to moje wybory:
  • Dream Team- Thirty Seconds to Mars
  • Król strzelców- Jared Leto :D
  • Królowa boiska- nie mogę się zdecydować. Albo Adele, albo Katy Perry lub ewentualnie Taylor Swift
  • Skuteczny atak- tu też mam kilku kandydatów- Alexis Jordan, Nickelback i ewentualnie Michel Telo
  • Super Gol- When we stand Tohgether-Nichelback; Rolling in the Deep-Adele, Got 2 Luv U-Sean Paul & Alexis Jordan, Ai Se Eu Te Pego -Michel Telo
  • Tradycyjna wymiana koszulek- hm... myślę że chyba Adele
  • Mistrzowski drybling- Hit the lights- Selena Gomez
  •  Świeża murawa- Adele- 21
  • Trensfer roku- Hit the lihts Selena Gomez, When we stand tohether- Nickelback
  • Gwizdek roku- no u mnie to Set fire to the rain- Adele który jest już u mnie dzwonkiem dość długo, chyba od początku istnienia lub Rolling in the deep- Adele, mój poprzedni dzwonek
  • Njawierniejszy kibic- komu ja najwiernije kibicuję? No nwm. Chyba Selenie Gomez, ewentualnie Adele lub Alexis Jordan. Nie, zdecydowanie Selenie.
Dobrze, to już koniec :) Podziwiam każdą osobę która aż tutaj doczytała. Pozrdawiam, Zaczarowana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)