sobota, 11 lutego 2012

Post organizacyjno-informacyjny.

Hej :)
Tak, wiem, że dawno nie pisałam. Nie chodzi o brak tematów, bo mam bardzo dużo pomysłów, ale o zwyczajny brak czasu który mnie dopada. Ael jestem, więc cieszmy się :)
Znowu mała zmiana na blogu- tytuł , który teraz przmi "Mój punkt widzenia!" . Do tego zrobiłam jeszcze opis bloga, dla zainteresowanych : "Blog ten jest moim internetowym pamiętnikiem. Tu na spokojnie analizuję i rozmyślam. Pisze też o moich pasjach- fotografi, taekwondo i psach." Myślę, że jest całkiem nieźle. A co do tytułu, to mam nadzieję, że zostaniemy przy nim dłużej, bo jak dotąd najbardziej mi się podoba i jest najbardziej adekwartny co do bloga.
Jak w tytule jest to post organizacyjno-informacyjny , wiec co dziś mam w planach napiszę w kolejnym poście.

Sprawa do obserwatorki: Unnormal girl proszę napisz mi na gg adres swojego nowego bloga, bo jestem go bardzo ciekawa, a gdy zmieniałaś to byłam na zgrupowaniu i nie miałąm jak poprosić cię o podanie linka. Pozdrawiam i dzięki za gratulacje :)
Edit: już znalazłam :)

To chyba wszystko jeśli chodiz o kwestię organizacyjną. Z informacji moge powiedzieć, że zgrałam w końcu zdjęcia (276) , więc spodzewajcie się nowej dostawy na bloga.
Ty tyle na razie, Zaczarowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)