niedziela, 19 lutego 2012

#111 enthusiastic :)

Hi!
Oczywiście nie miałam pomysłu na tytuł więc jest jaki jest . Post 111 (to taka entuzjastyczna informacja) :)
Po południu było całkiem nieźle. Poszłam do kościoła (bardzo tego potrzebowąłam, ale nie będę Was zanudzac moimi przemyśleniami). Później na 30 min na laptopa i przyszedł Kacper. Uczyłam go po paro miesięcznej przerwie, w połowie mi sie rozpłakał, ale potem było nieźle.
Następnie szperałam w necie i natrafiłam na film "27 sukeinek" (widać nie tylko ja mam problem z jakimś ciekawym tytułem ;p). Oglądąłam znaczną jego część, do momentu po ćwiczeniu mówiania nie  (trochę po oświadczynach). Nie obejrzałam do końca, ale dość ciekawy, chociaż mnie wpędizł w nastrój typu "wszystko jest do dupy". To jednak ja, więc nie przejmujcie się zbytnio, śmiało można oglądać.
A teraz śmigam oglądac moją ukochaną "Julię". Odcinek poniedziałkowy, bo przecież ide na trenio jutro to nie obejrzę. Tak więc życzę Wam udanego wieczoru i tygodnia. A szczęściarzom także ferii :)
Zaczarowana

Dołączam jeszcze piosenkę, która od jakiegoś czasu nie chce opuścić mej głowy. Chyba moja ulubiona piosenka Rihanny, którą jest także piosenką nadchodzącego tygodnia jak widać :)
Oraz drugie moje ulubione wykonanie tej piosenki- cover wykonuje Megan Nicole. Dziewczyna ma swietny głos i jest śliczna. Odkryłam ją kiedyś buszując po you tubie. Ona i Megan & Liz to moje ulubione coverowistki (haha ;p). Innych nie słucham, a tych mogę godzinami i mi się nie nudzą ;p

Prosze wyraźcie sowją opinię o dwóch wykonaniach piosenki- które bardziej Wam się podoba?
Ostatnio wogóle nic nie komentujecie, nie podoba się Wam? :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)