niedziela, 12 lutego 2012

(...)Things you swear you'll do before you die but you're too damn scared to fly

Hej :)
No to własnie jest niedziela. A jutro będzie poniedziałek ;d.
Wstałam o 10 :). Potem ogladałam na Plsacie świetny film: Zathura: Kosmiczna przygoda. Grała tam także Kristen Stewart-tak, ta ze "Zmierzchu". Muszę Wam powiedizeć, że oglądałam już kolejny film z nią i jestem pod dużym wrażeniem jej gry aktorskiej. Mimo, że "Zmierzchu", który tak ją rozsławił nie oglądałm i pewnie jeszcze długo nie obejrzę,k to ma moją sympatię jako aktorka.
A propos oglądania- własnie zaczyna się "Bezludna wyspa", oglądałam to już, ale naprawdę fjany film. Znając życie to obejrze go jeszcze raz za chwilę :)
Jeszcze muszę znaleźć jakieś fajne wierszyki do walentynek i pouczyć się- zarówno ok. 7 stron A4 z polskiego (w czwartek odpowiadam) jak i matmy (jutro praca klasowa). Fajnie, nie ma co ;d
Dobra, kończę, kisses

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)