sobota, 18 lutego 2012

B-d party i nocka :)

Hej !
Właśnie zaczynam się szykować do Rzepy na urodziny i nocowanie. Mam nadzieję, że będzie tak fjanie (albo i lepiej) jak na Sylwestra.
Ogólnie obudziłam się dzisiaj o 8.25 (!!!). Potem trochę poleżałam, posżłam do rodizców, pogadłąam z mamą. Następnie coś tam, coś tam i poleciałyśmy na zakupy. Prezent jest, ale nie napiszę jaki, bo jeszcze by isę spolenizantka dowiedziała. Oczywiście nie były to tylko zakupy po prezent. tym sposobem mam nowe, czerowne i puszyste nauszniki (ostanie u Chińczyka, uff), na spróbowanie gumę Mentos 3D (mniam ), długi wisior, który nie za bardzo pasuje mi do bluzki, ale kto się tym przejmuje? i nowe Bravo Girl z zarąbistymi kolczykami.
Po powrocie przeczytałam gazetę i zrobiłam 2 rozprawki (tak, jestem w podstawówce) na kółko. Jest nieźle. Do tego specjalnie przec cały ranek do 16 miałam dwa kucyki po których moje włosy układają się rewelacyjnie (są kręcone i wyglądają fajnie). Widziałayśmy jeszcze z mamą plakat Budo Gali - kto to zorganizowała o 18.30!  A na to seminarium z mistrzem koreańskim nie poszłam, bo nie było miejsc. Sara była, ale chyba jej na gg nie ma, bo mi nie odpisuje.
Musze kończyć, bo mama się wścieka. Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)