poniedziałek, 27 lutego 2012

Blisko siebie lecz wciąż nie tak, jak byśmy chcieli.↵Kręcimy się jak na karuzeli...oo

Hejo ;)
No iwęc o to jestem. Przezyłam jak widać. Olsztyn rządzi. I McDonald`s. I BigMac`i <33

Wybaczcie, że nic nie napiszę, ale jestem zmęczonan po podróży. Za to macie piosenkę która cały dzień za mną chodzi. Nawet jak skończyłaqm pisać konkurs to wkradła się do mojej głowy.
A i jeszcze jedno- wiersz "Koncert życzeń" kogoś tam to zło !
Kisses, i dziękuję wszystkim którzy trzymali kciuki ;***

Oto i dzisiejsze "odzienie" :)
A tu mój prezencik walentynkowy :) Z dedykacją dla wszystkich, którzy trzymali kciuki :)

Niestety, ale wersja oficjalna na blogspocie nie jest dostepna :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)