niedziela, 26 lutego 2012

Mełe wyjaśnienie

Hej!
  Jest parę spaw które chciałabym wyjaścnić i nqa to przeznaczę tego posta.
  Składam oficjalne zażalenie na mój laptop. A włąsciwie na tą całą "kontrolę rodzicielską". Co za wredne cholerstwo. Stopniowo zaczyna jej odbijać i blokuje coraz więcej rzeczy. Teraz np. nie mogę dodawać komentarzy do Waszych blogów- z powodu kontroli. Bardzo Was za to przepraszam. Dzisiaj dodałam jeszcze dwa komentarze na blogi, ale to z kompa mojej siostry.
  Druga sprawa to mój wyjazd. Jak wiecie dostałam się na te trzy konkursy predmiotowe- na które nie chce mi się jechać, no ale trzeba- i bardzo chciałabym Was poprosić o trzymanie kciuków jutro (pon) i we wtorek. Będę pisała po 12 więc wszelkie duchowe wsparcie będzie nie ocenione :). To tyle.
Zaczarowana.

Oto i wieża Eifl`a wykonana przez siostrę Karoliny, poturbowana (na szczęście lekko) przez nas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)