poniedziałek, 1 lipca 2013

Summer Must Haves 2013

must have- summer

must have- summer przez dreamlloud z wykorzystaniem long skirts
 
Kilka dni temu zrobiłam taką o to małą listę rzeczy, które w te wakacje na pewno by mi się przydały, czyli takie małe must haves ♥

Zestaw zrobiony na polyvore.pl mam tam także mój profil na który możecie zaglądać, co jakiś czas wrzucam tam różne zestawy, ZAPRASZAM ! ***
 
Jest tam funkcja wrzucania stylizacji na bloga, ale jeszcze nie do końca ją ogarniam i pojawiła mi się jakaś dziwna ramka do tekstu xd
 
Moje must haves:
1. koszulka na ramiączka z fajnym nadrukiem zdecydowanie mi się przyda,
2. koszula o takim kroju jak ta granatowa. Już jedną taką posiadam i jestem naprawdę zachwycona takim krojem ♥
3. sukienka. Chociaż w ostatnim czasie także udało mi się takową zakupić, niemniej takie ciuchy są idealne na upały
4.spódnica maxi- to mój absolutny hit, w którym jestem zakochana od wielu miesięcy. Szczęśliwie jestem właścicielką jedej, ale dalej szaleję na ich punkcie
5. szorty- jak wiadomo, tych na lato nigdy za wiele. Na szczęście okazało się, że w większość z poprzedniego lata się mieszczę, ale napewno jest to produkt typu must have
6. spódnica- normalnej długości, na lato jak znalazł, bo nie przykleja się do ciała. Od niedawna jestem fanką spódnic, ale na pewno pozostanę nią jeszcze przez długi czas :)
 
Mam nadzieję, że notka się wam spodobała. Jeśli chcecie mogę dodać odpowiedniki realne, prosto z mojej szafy. Co wy na to ?
 
 

2 komentarze:

  1. Ta niebieska koszula bez rękawów jest boska <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba. Ogólnie uwielbiam ten krój <3

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)