wtorek, 30 lipca 2013

#New in

Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dosyć postów typu "New in". Jednak wyjeżdżam już w środę wieczorem, więc kilka rzeczy jeszcze na bieżąco dokupywałam. Jednak myślę, że jak na razie to ostatni tego typu post :).
Wybaczcie, że się nie rozpiszę, ale czas mnie goni. Muszę przysiąść jeszcze nad zdjęciami, bo robiłam dziś sesję dla siostry i jej koleżanki. Do tego dopracować jeszcze posty dla was. Dlatego jak na razie- krótka notka.
 spodenki w których się bezgranicznie zakochałam *.*
 letnia sukienka w pięknych, pastelowych kolorach
moje "ponczo" ze świetnymi, londyjskimi nadrukami :D

Na szczęście humor mi się poprawił, więc ruszam do pracy!
A jak wam mija dzisiejszy dzień ?

2 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)