wtorek, 16 lipca 2013

Mięta w roli głównej

Dziś mam dla was kolejny zestaw ubraniowy. Tym razem postawiłam na jeden z moich ulubionych letnich hitów- miętę. 

Zestaw po raz kolejny stworzony na stronie polyvore.com, na której mam swoje konto.Zachęcam do śledzenia mnie : )  

Starring mint

Starring mint przez dreamlloud z wykorzystaniem vintage shirts

Pierwszy zestaw 
Jest o wiele prostszy, tworzyłam go z myślą o luźnym wyjściu z przyjaciółką na miasto. Ale tak, żeby również pięknie wyglądać. Minimalizm i klasa- to jest to, o co mi chodziło

koszulka forever 21 spódnica Dorothy Perkins balerinki Zara Iphone case by Marc Jacobs

Drugi zestaw
Tu zdecydowałam się trochę bardziej zaszaleć. Połączenie elegancji i luźnego stylu, mięty/niebieskiego i bieli. Czyli dwa hity w jednym zestawie. Aby nie było zbyt elegancko w stylizacji wykorzystałam białe rybaczki zamiast oficjalnych rurek oraz sportowe buty. Muszę przyznać, że efekt końcowy bardzo mnie zadowala i jest idealny na ubraniowe zabawy w lato.

bluzka New Look marynarka River Island spodnie amazon.com okulary Ray Ban buty Vans

* wybaczcie za tak mały obraz, lecz nieplanowo wystąpił tam dodatkowy żakiet ...



3 komentarze:

  1. Ta miętowa koszula jest śliczna :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna koszulka
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)