wtorek, 2 kwietnia 2013

2.04.13

Dość dziwny ten dzień. Najpierw spałam długo, bardzo długo. Ale w sumie czy nie było warto? Sny były takie piękne i na szczęście- nierealne. Jednak mam nadzieję, że mój organizm jakoś się w końcu przestawi, bo to, że nie mogę spać pół nocy, śpię krótkimi seriami i się budzę i tak ciągle, dodatkowo budzę się przed 12 najfajniesze nie jest. Jeszcze teraz, kiedy jest ta zmiana czasu...
 Właściwie nie mam nic konkretnego ani ciekawego do powiedzenia, ale miałam straszną ochotę, zeby do was napisać ♥. No i jeszcze zobaczyłam, że blog ma już 12 obserwatorów :)
 W sumie to jestem z siebie dumna, bo pomimo tak późnego wstania pouczyłam się, obejrzałam film (i nie zasnęłam! ). No i nawet się przewietrzyłam, co zaowocowało nową bluzką z sh :). Także właściwie to jest pozytywnie :).
A ponieważ staram się bardzo i jestem dzielna to oddalę się w celu zgrania zdjęć. Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj coś tu się pojawi (ciekawego.)

'Witaj wiosno!'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)