sobota, 6 kwietnia 2013

Marcowy mix zdjęć z telefonu

Także marcowy mix zdjęcia z telefonu, jak obiecałam ;)

 
Mam nadzieję że da się czegoś dopatrzeć ;) Ale jeśli chcecie moge rozpisać.
 
1.,3, 23. miętowe koturny mierzone w Deichmanie- moje pierwsze koturny na nogach, podczas spotkania z całą 'paczką' ♥, 2. nowy nabytek, bluzka mamy ;), 4.,14, 22 materiał na poprawę pracy klasowej, z ktrej dostałam chlubne 1, jak 90% naszej klasy. Oczywiście "na jutro", 5. rysunek w zeszycie od religii, niestety słaba jakość zdjęcia, ale w realu jest cudowny ♥, 6., 18 moje traperki, kolejny rok razem ze mną. Tlyko czemu w tym roku tak długo?!, 7., piękne szpilki mierzone przez Oliwię podczas naszego paczkowego wypadu ;), 8., 21vansy z Deichmana, niestety nie kupione, 9. gwóźdź programu czyli MOJE legginsy galaxy, 10.,11 bluzka którą wam pokazywałam, milusia i ciepła ;), 12. nasze buty, czwartkowe ♥ 13. ciekawa historia, bo na zdjęciu jest świeczka. wieczorem w sobotę wilkanocną była jakaś awariai przez 1,5 h nie było prądu. Także nie dość że Wielkanoc biała, to jeszcze przy świecach., 15. znowu z czwartku :), 16. malutkie nowe nabytki, 17. warkoczyki, 19. shake z Lidla :D, reszta się powtarza
 
Zdjęcia starałam się robić specjalnie jak najczęściej dla was , żeby móc zrobić taki mix, bo mi się zamrzył ♥ ♥
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za wszystkie dziękuję. Spam nie będzie tolerowany, a konstruktywna krytyka- owszem. :)